Perinteinen 4,1 km:n lenkki ennätysajassa!

Sykemittarin lukemia
Kesto: 39:03 (aiemmin 41 min)
Kalorit: 307 kcal
Rasvanpoltto: 11 min 30 s
Kunto: Loput
Keskisyke: 151
Maksimisyke: 177
Matka: 4,1 km
Juoksua ja kävelyä vuorotellen 1,5 min n. 2,5 km:n ajan.

Yhteenveto:
Olin puoliväliin mennessä sellaisessa vauhdissa, jolla loppuaika 4,1 km:n lenkille olisi ollut jopa 33 min, mutta aloitin ihan liian lujaa, koska jalat menivät maitohapoille, liian aikaisin. Jouduin puolen välin jälkeen kävelemään vajaan kilometrin matkan, jotta sain penikkatautimaisen puristuksen vasemmasta säärestä pois :( Tuli lähdettyä lenkille ajattelematta ollenkaan koko juoksuohjelmaa. Siinä olisi ollut tälle päivää ohjelmassa Juokse 20 min. Juokse 5 x 1 min täyttä vauhtia ja muuten rauhallisemmin. Nyt harmittaa, kun unohdin mennä tuon ohjelman mukaan :( Sitä vaan on jotenkin niin onnellinen, kun voi taas juosta sydämensä kyllyydestä ja odottaa sitä hetkeä, kun pääsee venyttelemään ja "baanalle". Vaikka jalat menivätkin maitohapoille, niin silti kiersin lenkin nopeammin kuin koskaan aiemmin. Olkoon tämä tämän viikon rankin harjoitus.

Olivado Avokadoöljy

Lisäinfoa täältä!
Nyt "protsupaukulle" eli syömään broileria, vihanneksia, kananmunaa ja raejuustoa! Käytän muuten broilerin ja kananmunien/munakkaiden paistamisessa Olivadon Avokadoöljyä!
Tätähän se Sikkekin ruokaohjelmassaan suosittelee, niin myös konsulttini!
Odotan sitä aikaa jo, kun saa syödä perunamuusia, kun yksi ohje tämän hyödyntämisestä on se, kun tällä öljyllä korvattaisiin perunamuusin valmistuksessa käytettävä rasva ja kerma.


Olivadon ekstra-neitsytavokadoöljyt sisältävät runsaasti kertatyydyttymättömiä rasvahappoja ja E-vitamiinia. Ne ovat myös hyviä omega-6-rasvahappojen ja karotenoidien lähteitä. Korkean savuamispisteensä ansiosta Olivadon ekstra-neitsytavokadoöljyt soveltuvat erinomaisesti myös paistamiseen korkeissa lämpötiloissa.

0 kommenttia:

Lähetä kommentti

Kommenttisi saa aikaan hymyn! Kiitos siitä!